Taaskaan en ole kirjoittanut pitkään aikaan, ja vieläkin samat syyt miksi. Koeviikot koulussa ja muut kiireet vievät mennessään. Mutta nyt asiaan! ;)

15.11.09 käytiin Ninja, Nalle, Bati ja minä ekassa oikeassa näyttelyssä. Tai ensimmäinen koirille ja minulle. :D Nalle pärjäsi loistavasti ollen ROP ja RYP-2 ! Ninjakin pärjäsi hyvin ollen luokkansa kolmas ja sitten vielä Ninja ja Nalle olivat BIS-4 pari! Oli todella kivaa olla näyttelyssä ja oppia uutta! Vielä vähän treeniä Ninjalle seisomista ja sellaista niin kyllä mekin vielä sijoidutaan! (;

Koirakoulu oli viimeisen kerran viime sunnuntaina ja meillä oli leikkimielinen kilpailu kaikesta mitä ollaan opittu. Iloinen yllätys oli kun pikku Ninjaseni voitti <3

Ollaan leikitty paljon kavereiden kanssa ja yhdellä lenkillä kun oltiin Fanny-Bella, Frida-Isak ja minä-Ninja niin harjoiteltiin sitä että Ninja jää ulos odottamaan kun minä menen kauppaan ja Fanny jäi sitten koirien kanssa ulos kun minä ja Frida menimme sisään. Tosi kiltisti oli Ninja odottanut. (; Kiitos Fanny ;D otetaa uusiks se lenkki! ;DD

Eilen kun olin lenkillä niin sain ensimmäisen kerran oikeasti pelästyä Ninjan takia. Ninja oli vapaana kun yht'äkkiä näki variksen keskellä tietä ja ONNEKSI ei tullut autoja kun tyttö juoksi tien yli ja yritti ottaa variksen kiinni, varis ei osannut lentää joten se pääsi hyppien tiensivuun alkoi leikkiä kuollutta ja Ninja otti sen suuhunsa.  :| Sanoin Ninjalle "kiitos" ja Ninja päästi variksen joka tietenkin heti alkoi yrittää päästä pakoon ja lopulta sain Ninjan kiinni ja varis pääsi pois. :( huij siinä kyllä pelästyin! Sillä oli niin pitkä nokka joka olisi voinnut osua Ninjan silmään tai jotain /;. Noh ainakin Ninja tykkää variksista. ;)


Kuva: KUIN KAKSI MARJAA! - Nalle ja Ninja BIS-4 pari.